Followers

keshe

Tuesday, April 9, 2013

2013.04.05.

Mike Quinsey személyes üzenete - 2013.04.05.

Üdv Barátaim!

Elhalmoztatok a kedves hozzászólásaitokkal és a jókívánságaitokkal az agyinfarktusom óta. Szerencsére csak egy enyhe szívinfarktust szenvedtem, valójában észre sem vettem, hogy mikor történt, de az egyik szememet megvakította. Azonban sértetlenül átvészeltem és azt mondják, visszatér a látásom. Részlegesen elvesztettem az emlékezetemet, hogy hogyan használjam a számítógépet, de a használat és a gyakorlat következtében vissza fog térni a tudás. Máskülönben az emlékezetem még mindig nagyon jó és remélem visszatérhetek a megfelelő időben. Folytatom a rádióprogramomat és meglátjuk majd hogy megy, de nem számítok nehézségekre.
Magától értetődően egy kicsit könnyedebb életmódhoz kell igazodnom, mert nem vezethetek tovább autót, ezért módosítanom kell a mindennapokon. De még mindig képes vagyok kiállni a Fény mellett és remélem képes leszek a szokásos módon folytatni a munkát. Majd meglátjuk, hogy fog menni.
Köszönöm mindannyiótoknak a jókívánságaitokat, hogy visszatérjen az egészségem és hogy visszatérhessek a normális életemhez.
Szeretettel és Fénnyel: Mike Quinsey
Mike Quinsey személyes üzenete – 2013.04.04.
Üdv Barátaim!
Az állapotomra való tekintettel úgy döntöttem, hogy leállítom az üzenetek küldését, amíg biztos nem vagyok benne, hogy felgyógyultam a betegségemből. Agyinfarktust kaptam, mely károsította az emlékezetemet és ezért a leírás (az üzenetek begépelése) is csak lassan és nehézkesen megy. Ha teljes mértékben felépülök, remélem, újra neki foghatok az üzeneteknek; de addig is a rádióprogramomat legalább folytatni fogom, hacsak nem érzékelem ott is a nehézségeket. Remélem, hogy idővel újra visszatérhetek a normális énemhez. Csak az idő mutatja meg, milyen lépéseket lehet megtenni. Köszönöm a támogatásotokat és hogy kiálltok mellettem; ezt nagyra értékelem. Remélem, hogy képes leszek visszatérni és részemet hozzáadni a FÉNY végérvényes visszatéréséhez és mindenek felett álló győzelméhez.

SZERETETTEL és FÉNNYEL:
Mike Quinsey

Forrás: Mike Quinsey

No comments:

Post a Comment

INVOC


Könjörgés

14:02:2014 -- 09:00h Brisbane, Australia

13:02:2014 – 24:00H BUDAPEST, HUNGARY

http://24timezones.com/